Skip to content 


Kerneydelser

Feature 1

Kundedrevet udvikling

AKA-IT udvikler produkter og automatiseringer i meget tæt kontakt med kunden. Vi arbejder med kunden på et kollegialt niveau hvor det ofte er os der kommer med forslag til nye løsninger eller automatisering af eksisterende arbejdsgange.

Feature 2

8-16 IT-Support

Systemerne overvåges 24 timer året rundt og åbningstiden i Service Desk er 8-16 på hverdage. Der er garanteret fejlretning inden for åbningstiden og på dagpengesøndage, mens fejlretning uden for åbningstid sker per kulance.

Feature 3

Stabil Drift

AKA-IT opererer på et fælles aftalegrundlag, der gælder samtlige kunder. Serviceniveauet er konkurrencedygtigt og driften vurderes til at være mere stabil end gennemsnittet i markedet.

Feature 4

Skalerbar Infrastruktur

AKA-IT driver og udvikler løbende forretningskritiske områder såsom netværk, virtuelle desktops, printere, mail, Modulus, webhosting og telefonsystem. Vi overtager løbende driften af yderligere systemer for vores kunder uden at øge driftomkostningerne nævneværdigt.

”Hvis jeg havde spurgt mine kunder, hvad de ville have, havde de sagt hurtigere heste. Jeg gav dem bilen.”
I over halvdelen af alle it-projekter er det således AKA-IT, der i tæt dialog med kunderne beskriver forretningskravene og identificerer teknologiske muligheder, som kunderne ikke selv har teknologiske forudsætninger for at se.