Hvad laver AKA-IT?
Vi sørger for alt det grej – og alle de løsninger – der skal til for at drive it i fem a-kasser. Teams med fokus på udvikling, drift, infrastruktur og support får det til at ske.
Udvikling
AKA-IT udvikler produkter og automatiseringer i tæt kontakt med a-kasserne. Vi arbejder tæt sammen – på et kollegialt niveau – hvor det ofte er os, der kommer med forslag til nye løsninger eller automatisering af eksisterende arbejdsgange.
Drift
AKA-IT opererer på et fælles aftalegrundlag, der gælder samtlige a-kasser. Serviceniveauet er i top, og driften er yderst stabil. De ledige medlemmer skal have deres dagpenge til tiden. Og det får de.
Infrastruktur
AKA-IT driver og udvikler løbende forretningskritiske områder såsom netværk, centralt administrerede pc’er, printere, mail, Modulus, webhosting og telefonsystem. Vi overtager løbende driften af yderligere systemer for a-kasserne uden at øge driftsomkostningerne nævneværdigt.
Support
Systemerne overvåges 24 timer i døgnet året rundt. Åbningstiden i Service Desk er 8-16 på hverdage. Vi garanterer fejlretning i åbningstiden, og selvfølgelig når dagpengene skal ud til de ledige a-kasse-medlemmer sidst på måneden.
”Som tæt samarbejdspartner igennem 12 år slår det mig, hvor mange gange AKA-IT er kommet op med løsninger, som både ’gør jobbet’ og klares inden for eller ligefrem under det estimerede budget.”
Hans Peter Messerschmidt Andersen, direktør i Magistrenes A-kasse